Vészhelyzeti incidens kezelés IP hálózati hibák esetén
A nyilvános távközlési szolgáltatók szolgáltatásai szinte teljes mértékben IP alapon működnek, a virtualizáció folyamatosan tért hódít magának. Amellett, hogy ez rengeteg lehetőséget ad a skálázhatóságra és a hatékonyság növelésére, a komplexitást növeli és a gyors átláthatóságot több esetben nehezíti.
Egy nem várt hálózati esemény (pl. kábelvágás, router vagy vezérlő eszköz szoftver, hardver hiba) olyan (lánc-) reakciókat eredményezhet, amely a szolgáltatások működésében degradációt vagy teljes leállást okozhatnak. Ilyen esetben szükség van a különböző rendszerek szakértőinek koordinálására a szolgáltatások stabilizálása, helyreállítása érdekében.
A feladat egy nagy hazai szolgáltató tapasztalataink feldolgozásával, a szakirodalom és más szolgáltatók információ alapján javaslatok kidolgozása, amely segítheti az incidensben részvevők munkáját, hatékonyabbá teheti az incidenskezelési folyamatokat..